بررسی پایان نامه های دانشگاهی

دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی

برای  دانلود متن کامل پایان نامه های این وبلاگ اینجا کلیک کنید

بررسی پایان نامه های دانشگاهی

دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی

برای  دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

میزان قیمت بر وفاداری به برند-پایان نامه

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ


  عنوان کامل پایان نامه :  عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار قسمتی از متن پایان نامه : 9 آمیخته بازاریابی[1]   بوردن[2] (1965) ادعا می‌کند اولین کسی بوده که از واژه آمیخته بازاریابی استفاده کرده است .  وی می‌افزاید این واژه توسط کالیتون[3](1948) … ادامه خواندن میزان قیمت بر وفاداری به برند-پایان نامه



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


 

مفهوم بازاریابی ابتدایی از طریقی مشابه با نظریه آمیخته بازاریابی، بر پایه ایده پارامترهای عملی در دهه 1930 توسط استکلبرگ[4] بیان شده است. راسموسن[5](1955) چیزی که به تئوری پارامتر مشهور شد را گسترش داد. او پیشنهاد داد که چهار عامل  تعیین کننده جهت رقابت و فروش به ترتیب   قیمت، کیفیت، خدمت و تبلیغات در نظر گرفته شوند. میکویتز[6] (1959) این تئوری را در تئوری مفهوم چرخه عمر محصول به کار گرفت. آمیخته بازاریابی اصلی بوردن مجموعه ای از 12 عنصر[7] برنامه ریزی محصول؛ قیمت گذاری، مدیریت برند، کانال‌‌های توزیع، فروش شخصی، تبلیغات، فعالیت‌های پیشبردی ، بسته بندی ، نمایش، خدمت، اداره فیزیکی، و بررسی حقیقت بودند. فری[8](1961) پیشنهاد داد که متغیرهای بازاریابی باید به دو بخش تقسیم شوند: 1.عرضه[9](محصول، بسته بندی، برند، قیمت و خدمات) 2.روش‌ها و ابزارها[10] ( کانال‌های توزیع، فروش شخصی، تبلیغات، فعالیت‌های پیشبردی و روابط عمومی ). از طرف دیگر، لیزر و کلی[11](1962) و لیزر، کالی و استدیوت[12](1973) سه عنصر آمیخته بازاریابی را پیشنهاد دادند 1. آمیخته کالا و خدمات[13] 2. آمیخته توزیع[14] 3.آمیخته ارتباطات[15] .مک کارتی بعدها (1964) ایده بوردن(1964) را تصحیح کرده و آمیخته بازاریابی را به عنوان ترکیبی از تمام عواملی که  مدیر بازاریابی از آنها  جهت ارضای بازار هدف استفاده می‌کند تعریف کرد. او 12عنصر بوردن را به چهار عنصر یا چهار پی با نام های محصول، قیمت، فعالیت‌های پیشبردی و توزیع گروه بندی نمود.

در دهه 1980 به بعد، تعدادی از محققان پی جدیدی در آمیخته بازاریابی پیشنهاد دادند. جود[16] (1987) پنجمین پی را پیشنهاد  داد  (مردم[17]). بومز و بیتنر[18](1980) برای به کارگیری مفهوم آمیخته بازاریابی در خدمت، 3 پی(شرکا[19]، دلیل فیزیکی[20] و فرایند[21]) را به چهار پی  اصلی اضافه نمودند. کاتلر(1986) توان سیاسی و شکل‌‌گیری عقیده عمومی را به مفهوم پی‌ها اضافه نمود. بگراتنر[22](1991) مفهوم

 

اهداف پژوهش

 

1-5-1- اهداف اصلی

 

1-5-2- اهداف فرعی

 

  • تعیین میزان تاثیر فعالیت‌های پیشبردی بر  کیفیت ادراک شده از برند.

پایان نامه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ
  • آرتینا کارمندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید